- Реєстрація
- 20 Сер 2024
- Повідомлення
- 187
- Автор теми
- #1
На форумі є ієрархія статусів користувачів: новачок, спеціаліст. (Нові статуси можуть з часом додаватися)
Цей статус отримує кожен зареєстрований користувач.
Стандартний набір опцій для статусу Новачок:
Цей статус надається користувачу автоматично після того, як він залишить на форумі не менше ніж 500 дописів і буде зареєстрований не менше 30 днів.
Фактично цей статус дає максимальні права на форумі і знімає всі обмеження, які ж для статусів нижче.
Опції для статусу Спеціаліст:
Опції для статусу "Підтримка клієнтів":
Новачок
Цей статус отримує кожен зареєстрований користувач.
Стандартний набір опцій для статусу Новачок:
- Перегляд форму
- Перегляд тем на форумі
- Спілкування, створення тем
- Перегляд ресурсів, завантажених користувачами
- Приватне листування
- Розміщення посилань в підписі
- Розміщення статей
- Завантаження ресурсів
Спеціаліст
Цей статус надається користувачу автоматично після того, як він залишить на форумі не менше ніж 500 дописів і буде зареєстрований не менше 30 днів.
Фактично цей статус дає максимальні права на форумі і знімає всі обмеження, які ж для статусів нижче.
Опції для статусу Спеціаліст:
- Всі функції статусу Новачок
- Приватне листування
- Додавання посилань у підпис (не більше трьох), смайлика, зображень
- Публікація статей
- Завантаження власних ресурсів на форум
Статус "Підтримка клієнтів"
Цей статус видається представникам компаній та інших установ (МФО, банки, юридичні компанії тощо), які бажають спілкуватися на нашому порталі та сприяти вирішенню проблем, ділитися новинами та акціями та все таке інше.Опції для статусу "Підтримка клієнтів":
- Всі функції статусу Новачок та спеціаліст
- Користувачі цієї групи мають статус "Верифікований" і їм можна довіряти